Welcome to Mixer HTML/CSS theme, be free to browse all features it have

קורס מנהלי מדיה חברתית

מסלול מנהלי מדיה חברתית

הראשון מסוגו והמקיף ביותר בישראל


קורס מנהלי מדיה חברתית של המכללה לניו מדיה, הינו מסלול ההכשרה הראשון מסוגו והמקיף ביותר בישראל. זהו מסלול ההכשרה היחיד המשלב שיעורים תיאורטיים לצד תרגול מעשי בכיתת מחשבים, כל זאת תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לשלב את ערוצי המדיה החברתית בארגונם – בין אם על-ידי ספקים חיצוניים ובין אם באמצעות ניהול התחום באופן ישיר בתוך ארגון או עבור ארגון.

 

 

 

 

הקורסים הקרובים

תאריך פתיחה
מספר מחזור
יום בשבוע
מסלול לימוד
שעות לימוד
מיקום
לפרטים / הרשמה
28/09/201444ראשוןבוקר10:00-14:00תל אביבלחצו לפרטים >>
26/10/201445ראשוןערב17:00-21:00תל אביבלחצו לפרטים >>
26/11/201446רביעיערב17:00-21:00תל אביבלחצו לפרטים >>
24/12/201447רביעיבוקר10:00-14:00תל אביבלחצו לפרטים >>

האינטרנט והמדיה הדיגיטלית שינו באופן דרמטי את התנהלותו של העולם העסקי. כיום חברות משקיעות משאבים גדולים יותר בקידום המוצרים והשירותים שלהן במדיה החברתית – זאת מתוך כוונה להגיע ללקוחות שלהן בזמן אמת, באופן ממוקדו תוך חיסכון במשאבים ומיקסום יעילות מערכתית.

 

היקף הקורס: 110 – 90 שעות אקדמיות ו 20 פרונטליות בכיתת מחשבים הכוללות שעות תרגול והתנסות מעשית ממשית. עבודה על הפרויקט תעשה מחוץ למסגרת שעות אלו בליווי צמוד של המכללה.

קורס מנהל מדיה חברתית מיועד לכל מי שאחראי לפיתוח ויישום אסטרטגיה דיגיטלית- חברתית ובניית יחסי ציבור ברשת, כולל מנהלי חברות, מנהלי שיווק, אנשי שיווק ופרסום, אנשי יחסי ציבור ותקשורת, יועצים עצמאיים בתחום המדיה החברתית וכל מי שמעוניין לפתח קריירה בתחום המדיה החברתית.

  • שיווק דיגיטלי ומהפיכת המדיה החברתית
  • אסטרטגיה והגדרת מטרות למדיה חברתית
  • תוכן וכתיבה שיווקית למדיה חברתית
  • פייסבוק – התנהלות עסקית ושיווקית
  • פייסבוק – אסטרטגיה
  • מבוא לפרסום ברשת פייסבוק- PPC
  • מדידה וניתוח בפייסבוק
  • תרגול פייסבוק
  • שיווק וידיאו ברשת וב – You Tube
  • מיתוג אישי באמצעות לינקדאין
  • פינטרסט – הקמה ושיווק
  • אינסטגרם – הקמה ושיווק
  • גוגל פלוס
  • טוויטר
  • תרגול האשטג (#)
  • מדידה ומחקר במדיה חברתית
  • ניהול מוניטין ומשברים במדיה החברתית
  • מדיניות מדיה חברתית (SMP)
  • ניהול, כלים ומנהלה
  • סיכום קורס והצגת תוצרי סטודנטים

למשתתפי הקורס תינתן תעודת "מנהל מדיה חברתית" מטעם המכללה לניו מדיה זאת בתנאי להעברת פרויקט הגמר.

  • ידע מקיף על המהפכה החברתית והשפעתה על עולם העסקים
  • היכרות מעשית עמוקה עם רשתות חברתיות בולטות כדוגמת: פייסבוק, יו טיוב, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר ועוד
  • נוכחות ובניית קהילה עסקית אונליין
  • יצירת וניהול תהליכים ויראליים במדיה החברתית
  • קריאה לפעולה ומכירה ברשת החברתית
  • פרסום ממומן ברשתות החברתיות
  • אסטרטגיות קריאייטיב ושימושן בתהליכי מכירה
  • ניהול משברים ומוניטין

רשימת מרצי הקורס כוללת את:

  • מר' קובי טריקי
  • מר' יאן (יאנקו) קוטליארסקי
  • גברת לוטם חיון
  • מר' מייקל אמיר
  • מר' אנידור חקק
  • מר' גיא בן דוד
  • מר' גלעד שמרי

לפרטים נוספים והרשמה >>

צפו בסרטון הקורס


השאירו פרטים


וניצור אתכם קשר בהקדם:

 

 

השאירו פרטים